Часто задаваемые вопросы - ПриватМаркет

Часті питання

РЕЄСТРАЦІЯ КОМПАНІЇ

Що таке ПриватМаркет для бізнесу?

ПриватМаркет для бізнесу (privatmarket.ua) – найбільший в Україні довідник підприємств і майданчик для торгівлі.

Ви можете:

  • знаходити нових покупців і партнерів серед понад 600 000 підприємств;
  • розміщувати свої товари;
  • отримувати повідомлення про нові тендери й брати в них участь;
  • шукати постачальників і підрядників.
Як додати компанію на ПриватМаркет?

Зайдіть на privatmarket.ua, натисніть кнопку «Вхід», зазначте номер телефону й пароль від Приват24 або «Приват24 для бізнесу». Якщо Ви не зареєстровані в Приват24, пройдіть реєстрацію. Якщо у Вашої компанії немає рахунку в ПриватБанку, можете надіслати запит на відкриття.

Після авторизації підтягнуться дані про Вашу компанію. Заповніть зазначені поля, виберіть ринки, за необхідності додайте співробітників для роботи в особистому кабінеті ПриватМаркету.

Якщо в мене кілька компаній, чи можу я додати всі на ПриватМаркет?

Якщо Ви керівник декількох компаній, Ви можете додати компанії, використовуючи кнопку «Додати компанію». На один ЄДРПОУ можна зареєструвати тільки одну компанію на ПриватМаркеті.

Як додати співробітника компанії для роботи на ПриватМаркеті?

У розділі «Мій кабінет» через вкладку «Мої співробітники» директор або бухгалтер компанії може підключити довірену особу (за наявності Приват24 для фізичних осіб) для роботи в ПриватМаркеті, додавши номер її мобільного телефону.

Під час вибору ринків (товари/послуги) не бачу своєї рубрики, як додати?

Під час вибору/редагування ринків внизу сторінки натисніть кнопку «Немає моєї рубрики» й заповніть назву необхідної Вам категорії.

РОЗМІЩЕННЯ ТОВАРІВ

Чи можна додати відразу кілька позицій товарів і послуг своєї компанії на ПриватМаркет?

Так, Ви можете завантажувати відразу декілька позицій товарів і послуг своєї компанії на ПриватМаркет у форматах XML, YML, CSV, XLS/XLSX (файли Excel). Ознайомитися з правилами та шаблонами можна за посиланням.

Коли товари (послуги) компанії будуть відображатися одночасно в розділах «Бізнесу» і «Приватним особам»?

Товари (послуги) компанії будуть відображатися в розділах «Бізнесу» та «Приватним особам», якщо в структурі файлу зазначено оптові й роздрібні ціни.

Чому не відображаються товари мого магазину на ПриватМаркеті в кабінеті компанії в розділі «Мій каталог»?

Відсутність товарів на ПриватМаркеті можлива з кількох причин:

  • у каталозі ПриватМаркету немає відповідної категорії;
  • якщо структуру або формат прайс-листа було змінено, необхідно звернутися до служби підтримки ПриватМаркету – info@privatmarket.ua;
  • не заповнено контактний номер телефону та адресу електронної пошти в кабінеті фірми в розділі «Інформація про компанію»> «Контакти компанії» й «Контакти для замовлення»;
  • не збережено розрахунковий рахунок компанії в полі «Оплата моїх товарів і послуг».

«ТЕПЛІ КРЕДИТИ» ОСББ (ПРОДАВЕЦЬ)

Що потрібно зробити постачальнику для участі в програмі «Теплі кредити»?
  1. Ознайомитися з Публічною офертою на ПриватМаркеті за посиланням.
  2. Додати компанію на ПриватМаркет (якщо її не додано раніше).
  3. В особистому кабінеті ПриватМаркету додати прайс товарів з позначенням «Теплі кредити» (sale hc).
    З прикладом прайсу можна ознайомитися за посиланням.
Як додати компанію на ПриватМаркет?

Зайдіть на privatmarket.ua, натисніть кнопку «Вхід», зазначте номер телефону й пароль від Приват24 або «Приват24 для бізнесу».

Якщо Ви не зареєстровані в Приват24, пройдіть реєстрацію..

Якщо у Вашої компанії немає рахунку в ПриватБанку, можете надіслати запит на відкриття.

Після авторизації підтягнуться дані про Вашу компанію. Заповніть зазначені поля, виберіть ринки, за необхідності додайте співробітників для роботи в особистому кабінеті ПриватМаркету.

Як додати товар у рамках програми «Теплі кредити»?
  1. Скласти прайс згідно з прикладом.
  2. Зайти до особистого кабінету.
  3. Зайти в меню «Мій каталог – Додати – Завантажити кілька позицій».
  4. Завантажити файл (відкрити доступ до прайсу для всіх через меню «Файл -> скачати як», завантажити його у форматі CSV, перейти до списку завантажень у браузері, скопіювати посилання завантаженого файлу з прайсом, посилання зазначити в кабінеті на ПриватМаркеті).
Як розмістити товари на ПриватМаркеті?

В особистому кабінеті скористайтеся меню «Мій каталог – Завантажити кілька позицій». Біля товару з’явиться лого «Теплих кредитів».

Яке обладнання та матеріали можна додати в рамках програми «Теплі кредити»?
  • Обладнання та матеріали для облаштування індивідуальних теплових пунктів;
  • Устаткування та матеріали для проведення робіт з термомодернізації внутрішньобудинкових систем опалення та систем гарячого водопостачання;
  • Теплонасосна система для водяної системи опалення та/або гарячого водопостачання;
  • Устаткування й матеріали для модернізації систем освітлення місць загального користування;
  • Вузли обліку води (гарячої та холодної) і теплової енергії;
  • Прилади обліку електричної енергії.

З повним списком можна ознайомитися за посиланням.

Яка комісія береться з постачальника за участь у програмі «Теплі кредити»?

Розмір комісії, що підлягає виплаті учасником (постачальником), становить 3% від вартості таких товарів та/або послуг, включає ПДВ.

Як стягується комісія з постачальника за участь у програмі «Теплі кредити»?

Розмір комісії разово стягується банком у день перерахування коштів на рахунок учасника (постачальника) як плата за придбані закупником (замовником) товари та/або послуги за кожним укладеним договором «Теплий кредит для ОСББ».

ТЕПЛІ КРЕДИТИ ОСББ (ПОКУПЕЦЬ)

Як оформити «Теплий кредит для ОСББ» від ПриватБанку?
  • Зайти на ПриватМаркеті до меню «Товари для бізнесу»;
  • Зайти в необхідну категорію;
  • Вибрати потрібну компанію;
  • Зайти на карточку необхідного товару й натиснути на «Купити – Оформити кредит»;
  • Вибрати необхідну кількість товару, строк і натиснути на кнопку «Замовити».

Вашу заявку на кредит надіслано на опрацювання.

Яке обладнання та матеріали можна придбати в рамках програми «Теплі кредити»?
  • Обладнання та матеріали для облаштування індивідуальних теплових пунктів;
  • Устаткування та матеріали для проведення робіт з термомодернізації внутрішньобудинкових систем опалення та систем гарячого водопостачання;
  • Теплонасосна система для водяної системи опалення та/або гарячого водопостачання;
  • Устаткування й матеріали для модернізації систем освітлення місць загального користування;
  • Вузли обліку води (гарячої та холодної) і теплової енергії;
  • Прилади обліку електричної енергії.

З повним списком можна ознайомитися за посиланням

ЯК СТВОРИТИ САЙТ?

Як створити інтернет-магазин на ПриватМаркеті?

Створити інтернет-магазин на ПриватМаркеті дуже просто! Для цього достатньо:

  • Перейти у вкладку «Мій сайт» в особистому кабінеті компанії на ПриватМаркеті.
  • Вибрати будь-який дизайн сайта, що Вам до смаку, залежно від виду діяльності Вашої компанії.
  • Вибрати назву сайта в домені .privatmarket.ua (наприклад: company.privatmarket.ua) і натиснути кнопку «Опублікувати» (як підключити зовнішнє доменне ім.’я (наприклад: company.com.ua) – див. п. 3).

Уже через декілька хвилин Ваш сайт буде повністю готовий приймати замовлення! Новий сайт буде відразу містити в собі всі Ваші товари та контактну інформацію про компанію.

Яка вартість доменного імені?

Доменне ім’я увигляді company.privatmarket.ua – безкоштовне.

Зовнішнє доменне ім’я (наприклад: company.com.ua) Ви можете придбати самостійно в реєстратора доменних імен (наприклад: name.com, imena.ua тощо) і потім підключити до створеного сайта. Вартість зовнішнього доменного імені – згідно з тарифами обраного реєстратора доменних імен.

Як підключити зовнішній домен до створеного сайта?

Для підключення зовнішнього домену необхідно заздалегідь зареєструвати доменне ім’я в одного з реєстраторів (наприклад: name.com, imena.ua тощо).

Після реєстрації доменного імені необхідно в панелі керування доменом у реєстратора встановити такі налаштування: для домену та піддомену з www створити запис з типом "A" що вказує на 138.68.65.180

Швидкість зміни DNS може залежати від реєстратора (зазвичай відбувається протягом 24 годин).

Яка вартість використання шаблонів і яка форма оплати?

30 днів пільгового тестового періоду, потім - 200 грн/місяць. Запропоновано пакети 6 міс. і 12 міс. Рахунок на оплату буде згенерований автоматично і відправлений Вам на електронну пошту після закінчення тестового періоду використання сайту. Вам необхідно буде внести сплату до 25-го числа місяця, в якому було отримано рахунок, у будь-який зручний спосіб.

Як додати товари в створений інтернет-магазин?

Створений інтернет-магазин буде відображати всі Ваші товари, що знаходяться на ПриватМаркеті, тому для додавання нового товару на сайт Вам достатньо просто додати його до каталогу ПриватМаркету.

Чи є мобільна версія сайта?

Так, створений інтернет-магазин має адаптивний дизайн, і буде однаково якісно відображатися як на моніторі комп’ютера, так і на планшеті або смартфоні.

Як я дізнаюся про замовлення товару через сайт?

Повідомлення про замовлення товару надходять онлайн через декілька каналів зв’язку одночасно:

  • В особистому кабінеті ПриватМаркету в розділі «Замовлення від покупця»;
  • СМС на мобільний телефон про нове замовлення;
  • Повідомлення на email про нове замовлення.

Повідомлення про замовлення товару через інтернет-магазин аналогічні повідомленнями про замовлення через ПриватМаркет.

Чи є комісії в разі продажу товарів?

Умови продажу товарів через інтернет-магазин будуть аналогічними умовам продажу через ПриватМаркет.

У разі продажу товарів приватним особам комісія з продавця – 2,75% за платіж (це комісія за інтернет-еквайринг), комісія з покупця – відсутня.

У разі продажу товарів бізнесу (компаніям або приватним підприємцям) комісія не стягується – усі платежі між рахунками ПриватБанку безкоштовні!

На який рахунок я отримаю оплату за товар?

Оплата за товар буде зараховуватися на рахунок Вашої компанії 2600*, який Ви зазначили під час реєстрації компанії.

Мого питання немає в списку.

Поставити запитання можна, написавши e-mail-повідомлення в службу технічної підтримки на адресу: support@privatmarket.ua.

УЧАСТЬ У ТЕНДЕРАХ

Як змінити налаштування підписки за тендерами?

Зайдіть в «Закупівлі»> «Підписатися на нові закупівлі» та натисніть «Налаштувати». З'явиться весь список. Ви можете видалити або додати цікаві настройки.

Які бувають типи закупівель?

Допорогова закупівля – бюджет закупівлі становить до 200 тис. грн (товари) або 1,5 млн грн (роботи).

Надпорогова закупівля – бюджет закупівлі перевищує 200 тис. грн (товари) або 1,5 млн грн (роботи).

Скільки коштує участь у тендері?

У разі участі в торгах за державними закупівлями системи ProZorro.org з 1.04.2016 і комерційними закупівлями Rialto:

  • торги з початковим бюджетом до 20 000 грн – 17 грн;
  • торги з початковим бюджетом від 20 000,01 до 50 000 грн – 119 грн;
  • торги з початковим бюджетом від 50 000,01 до 200 000 грн – 340 грн;
  • торги з початковим бюджетом від 200 000,01 до 1 000 000 грн – 510 грн;
  • торги з початковим бюджетом від 1 000 000,01 грн – 1 700.
Як проводиться оплата за участь в тендері?

Сплата комісії за кожну заявку на участь в торгах здійснюється шляхом договірного списання банком з поточних рахунків учасника (постачальника) в наступному місяці.

Як подати заявку на участь в тендері?
  1. У вкладці «Закупівлі» або з Вашої підписки на тендери виберіть тендер, що Вас зацікавив.
  2. Натисніть кнопку «Подати заявку» в профілі тендера.
  3. Заповніть поля й натисніть кнопку «Подати заявку на участь».
  4. Отримайте повідомлення «Вашу заявку успішно надіслано».
Хто може подавати пропозиції на участь у тендері?

Подавати пропозиції можуть юридичні особи (резиденти й нерезиденти), фізичні особи – підприємці.

Як взяти участь у торгах?
  1. Щоб потрапити в тендер у режимі учасника, зайдіть на сторінку тендера за 15 хвилин до початку торгів і авторизуйтесь на сайті ПриватМаркет у такый послідовності:
  2. Авторизуватись – «Вхід».
  3. Знайти тендер, на який Ви раніше подали заявку.
  4. Натиснути на посилання «Увійти в торги».
Як додати необхідні документи в заявку?
  1. 1. Авторизуйтеся на сайті: «Вихід» – «Вхід».
  2. 2. Клікніть на найменування компанії в таблиці кваліфікації учасників.
  3. 3. У блоці «Вкладені файли» форми редагування поданої раніше заявки вкладіть документи, яких бракує.
На якому етапі тендера можна додати необхідні документи в заявку?

Учасник тендеру зобов’язаний ознайомитися з вимогами організатора щодо документів, необхідних для участі в тендері, і уточнити в організатора, на якому етапі слід додати документи. Технічно це передбачено на етапах «Період приймання пропозицій» і «Кваліфікація переможця».

Як відредагувати заявку на тендер?
  • 1. Відредагувати або скасувати заявку можна тільки в разі статусу тендера «Приймання пропозицій».
  • 2. Зайдіть в тендер, натиснувши на кнопку «Заявка подана», і відкрийте інтерфейс редагування заявки.
  • 3. Внесіть необхідні зміни й натисніть «Зберегти». З’явиться повідомлення «Вашу заявку успішно оновлено».
  • 4. Якщо необхідно скасувати заявку, натисніть червону кнопку «Скасування» і потім підтвердіть скасування у вікні.
Як отримати акт виконаних робіт за участь в тендерах на ПриватМаркеті?

Акти виконаних робіт надаються в сервісі Paperless. Для реєстрації в сервісі Paperless необхідно використовувати e-mail-адресу Вашої компанії.

Які бувають статуси тендерів?

Період уточнень - етап конкурентної процедури, протягом якого можна задати питання організатору тендера.

Період прийому пропозицій - етап конкурентної процедури, протягом якого учасники можуть подавати свої пропозиції.

Період попередньої кваліфікації - етап конкурентної процедури, в перебігу якого замовник приймає рішення про допуск учасників до аукціону, переглядаючи документацію учасників.

Період попередньої кваліфікації (період оскарження) - це етап конкурентної процедури, в перебігу якого учасники можуть подати скаргу до органу оскарження про недопуск до аукціону.

Торги - це етап конкурентної процедури, в перебігу якого, проходить редукціон між усіма учасниками тендеру.

Кваліфікація переможця - етап на якому Замовник розглядає пропозиції учасників (починаючи з найменшої суми) і визначає переможця.

Пропозиції розглянуті - цей статус означає, що Замовник визначив переможця торгів і завантажив відповідний документ про рішення.

Опубліковано намір щодо укладення договору - означає, що Замовник визначив переможця закупівлі та завантажив відповідний документ про рішення.

Торги не відбулися - даний статус означає, що торги не відбулися через недостатню кількість учасників.

Торги відмінені - даний статус означає, що закупівля скасована Замовником.

Завершено - кінцевий статус тендера, який означає, що Замовник завантажив договір з переможцем закупівлі.

Коли саме договір із закупником вступає в силу?

Після того як закупник завантажив підписаний договір до системи, закупівля отримує статус «Завершена».

Чи може організатор торгів внести правки в оголошений ним тендер?

Так, може на етапі «Період уточнень».

Після завершення цього етапу система автоматично призначає дату і час початку аукціону, майданчики інформують про це замовника й учасників, при цьому замовник втрачає можливість вносити зміни в оголошення. Учасники подають пропозиції, які залишаються конфіденційними.

Чи завжди списується комісія за участь в тендері?

Комісія списується, якщо заявка на участь у тендері активна.

У якому випадку учасник торгів висвічується в статусі спостерігача?

1. Цей учасник не пройшов авторизації.

2. Цей учасник не подавав заявки на участь.

Чи можна подати скаргу за тендером?

Скаргу можна подати на сайті privatmarket.ua (безкоштовно). Скаргу можна подати в Антимонопольний комітет України. Щоб ця скарга була прийнята до розгляду, необхідно сплатити подачу скарги відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 291 від 23 березня 2016 р. і прикласти до скарги документ, що підтверджує оплату (http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=248956665):

«Уряд встановив розмір плати за подачу скарг в електронній системі закупівлі:

  • 5 тис. грн – у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг;
  • 15 тис. грн – у разі оскарження процедури закупівлі робіт.

Постанова регулює розмір плати за оскарження процедури електронних закупівель для забезпечення ефективної та прозорої процедури державних закупівель, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції. Документ ухвалено з метою приведення нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України відповідно до Закону України «Про державні закупівлі».

Для організаторів торгів

Що таке нецінові показники?

Деякі товари й послуги складно купувати, ґрунтуючись тільки на вартості та стандартних вимогах до замовників. У таких випадках потрібно враховувати не тільки цінові критерії, але й такі параметри, як рівень сервісу, привабливість умов оплати, швидкість виконання договірних зобов’язань, гарантійне обслуговування, витрати на експлуатацію, передачу технологій, підготовку кадрів тощо.

Нецінові показники – це якісні показники закупівлі, що допомагають закупникам знайти економічно найвигіднішу пропозицію. Використання нецінових показників у своїх закупівлях допоможе Вам заощадити час – Ви зможете побачити важливі якісні показники постачальників ще на етапі попередньої оцінки пропозиції.

Як нецінові показники впливають на вартість закупівлі?

Організатор тендера присвоює конкретному неціновому показнику певну вагу (при цьому вага цінової пропозиції має становити не менше 70% вартості, а нецінових – не більше 30%).

Як зазначити відсоткову вагу нецінових показників?

У кожного нецінової показника може бути кілька рівнів якості, так званих опцій. Пропозиція постачальника може відповідати тільки однієї із зазначених Вами опцій.

Ви виставляєте процентну вагу опцій, виходячи з того, яка з них є для Вас більш-менш бажаною, а яка – прийнятною.

Вага опції, обраної постачальником під час подачі пропозиції, буде впливати на наведену вартість, відповідно до якої проходить редукціон.

Сума максимальних ваг усіх показників не повинна бути більшою за 30%. Ця умова обов’язкова для створення закупівлі.

Як подавати пропозиції щодо закупівлі з неціновими показниками?

Щоб подати пропозицію щодо закупівлі з неціновими показниками, постачальнику досить просто зазначити значення нецінових показників своєї пропозиції. Постачальник бачить вагу нецінового показника, що зазначив закупник, розуміє його пріоритети й може вирішити, яку пропозицію зробити.

Також під час подачі пропозиції постачальник бачить значення підвищувального коефіцієнта, розраховане за формулою ProZorro. Орієнтуючись на цей коефіцієнт, постачальник може розрахувати наведену вартість своєї пропозиції.

Наведена вартість пропозиції постачальника = Сума пропозиції постачальника / Коефіцієнт корекції

КК = 1 + (F1 + F2 + ... + Fn)/PV

Де:

  • КК - Коефіцієнт корекції;
  • F1...Fn - значення кожного нецінової показника, обраного учасником;
  • PV - вага показника «Ціна».

Постачальник з великим коефіцієнтом має більше шансів виграти закупівлю, запропонувавши замовникові мінімальну наведену вартість.

БІЗНЕС-РОЗСТРОЧКА ДЛЯ КУПІВЛІ ТОВАРІВ НА ПРИВАТМАРКЕТІ

Як дізнатися про ліміт за послугою «Бізнес-розстрочка»?

Дізнатися про ліміт підприємства за послугою «Бізнес-розстрочка» Ви можете в «Приват24 для бізнесу» (пункт меню «Рахунки»> «Залишки»), на ПриватМаркеті (у верхньому правому куті) або зателефонувавши на безкоштовний номер 3700.

Які умови користування послугою «Бізнес-розстрочка»?

Наявність авансового платежу. Його можна провести тільки в рахунок власних коштів. Розмір авансового платежу зазначено в формі «Заявки на кредит» у «Приват 24 для бізнесу». Авансовий платіж не проводиться в рахунок доступної суми кредитного ліміту. Строк кредиту «Бізнес-розстрочка» – 6, 9, 12 місяців (на вибір).

Перший платіж за кредитом проводиться наступного календарного місяця після місяця оформлення послуги. Щомісячна комісія становить 2,5% від початкової суми кредиту.

У разі списання платежу в рахунок кредитних коштів додатково стягується 3% від суми платежу.

Як оформити кредит «Бізнес-розстрочка» для купівлі товарів на ПриватМаркеті?

Після вибору товару натисніть «Замовити в розстрочку».

Виберіть кількість платежів за кредитом «Бізнес-розстрочка» й заповніть форму.

Щойно продавець підтвердить замовлення, у Приват24 Вашого підприємства автоматично буде створено заявку для оформлення обраного товару в кредит. Ви отримаєте e-mail або SMS з інформацією про необхідність підписати заявку на «Бізнес-розстрочку» в «Приват24 для бізнесу». Для оформлення послуги на поточному рахунку клієнта повинен бути позитивний залишок коштів у розмірі авансового платежу.

Де підтверджується заявка на кредит «Бізнес-розстрочка», оформлена на ПриватМаркеті?

У «Приват24 для бізнесу» в розділі «Кредити» > «Бізнес-розстрочка» > «Підписати».

Коли і в якому обсязі продавець отримає оплату за товар, проданий на ПриватМаркеті в бізнес-розстрочку?

Продавець отримує всю суму за товар протягом 30 хвилин з моменту підписання покупцем авансового платежу в «Приват24 для бізнесу».

Як самостійно розрахувати щомісячний платіж по бізнес-розстрочення?

Розмір щомісячного платежу за бізнес-розстрочкою дорівнює сумі платежу за графіком + комісія 2,5% від початкової вартості товару.

Як я дізнаюся про необхідність внесення оплати за продуктом «Бізнес-розстрочка»?

Вам буде надіслано повідомлення, у яких буде зазначено рахунок до погашення та суму поточного платежу. Повідомлення надсилаються на e-mail, через «Приват24 для бізнесу» або в SMS.

Чи можливе дострокове погашення бізнес-розстрочки?

Так, дострокове погашення можливе, але за умови повного погашення платежів та комісії за весь строк кредиту.

Чи є витрати у компанії, продавця товару, якщо покупець купує товар у кредит «Бізнес-розстрочка»?

Ні, реалізуючи товар через ПриватМаркет, продавець не несе жодних витрат, при цьому відразу отримує оплату в розмірі 100% вартості товару.

Як звернутися до служби підтримки ПриватМаркету?

Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся в службу підтримки ПриватМаркет – info@privatmarket.ua.

УМОВИ ОСКАРЖЕННЯ ТЕНДЕРІВ

Допорогові закупівлі

Звернення за допороговими закупівлями адресуються в Комісію з розгляду звернень, утворену при ГО «Transparency International Україна», яка має власний кабінет користувача (реалізований окремо від майданчиків).

Додатково до існуючої можливості поставити запитання про процедуру закупівлі у будь-якого зареєстрованого в системі користувача (окрім замовників) з’являється можливість звернутися до замовника з Вимогою про усунення порушення.

Замовнику надається три дні на розгляд Вимоги та прийняття рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу та (в разі задоволення Вимоги) внести відповідні зміни в умови закупівлі або рішення щодо кваліфікації. Зазначення рішення Замовником у вигляді тексту є обов’язковим, тільки вибрати статус рішення за Вимогою («Задоволено», «Відхилено» або «Не задоволено») замало.

Рішення замовника повинен оцінити скаржник. Якщо він задоволений рішенням, інцидент вичерпано й процес завершується. Якщо скаржник не задоволений або якщо замовник не розглянув Вимогу протягом 3-х днів, автоматично перетворюється в Звернення, яке має розглянути Комісія. Якщо скаржник не відреагував на відповідь замовника протягом 3-х днів, питання вважається вирішеним.

Комісія розглядає Звернення й публікує рішення щодо нього, яке доводиться до замовника та учасників, а також автоматично публікується на веб-сайтах Майданчиків і офіційному веб-порталі Уповноваженого органу. Рішення Комісії є рекомендаційним для Замовника й не призводить до блокування процедури, єдиний виняток: неможливість активувати завантажений договір за наявності нерозглянутих Звернень.

У користувача, який звернувся зі Зверненням, повинна бути можливість відкликати його на будь-якому етапі процесу до винесення Комісією рішення.

Надпорогові закупівлі

Скарги щодо надпорогових закупівель адресуються в офіційний Орган оскарження (Антимонопольний комітет України), який має кабінет користувача.

Аналогічно до процесу оскарження допорогових закупівель, будь-який користувач, зареєстрований на Майданчиках, може звернутися до замовника з Вимогою про усунення порушення за певними умовами закупівлі. Крім того, користувач може відразу подати скаргу без попереднього створення Вимоги.

Після подачі скарги, вона перевіряється представником Органу оскарження на предмет технічної відповідності вимогам Закону, отримання оплати від скаржника та неусунення Замовником причини оскарження. Якщо всі умови виконуються, скарга приймається до розгляду, інакше – відхиляється.

Скарги на умови закупівлі, прийняті до розгляду, блокують початок аукціону до розгляду скарги та прийняття Органом оскарження рішення. Після публікації рішення Органу оскарження (у разі прийняття рішення про незадоволення скарги) процедура розблокується, і система перепланує дату аукціону. У разі задоволення скарги, замовник може змінити умови закупівлі, внести зміни до документації або скасувати процедуру. Після чого замовник вносить інформацію щодо свого рішення, хід процедури відновлюється.

Скарги на рішення замовника, прийняті до розгляду, повністю блокують подальші дії замовника щодо кваліфікації учасників та активацію договору з переможцем. У разі винесення Органом оскарження рішення про незадоволення скарги процедура розблокується. Якщо Орган оскарження задовольняє скаргу на рішення щодо кваліфікації, у Замовника з’являється можливість провести кваліфікацію з нуля. Замовник виконує рішення Органу оскарження під свою відповідальність, додатковий автоматичний контроль цього відсутній.

Скаргу на рішення замовника може бути подано у випадках процедури відкритих торгів, відкритих торгів з публікацією англ. мовою, переговорної процедури для потреб оборони, переговорної процедури і скороченої переговорної.

Крім того, до моменту публікації рішення Органом оскарження, замовник може самостійно усунути порушення та повідомити про це Орган оскарження, який перевірить усунення порушення й винесе своє рішення.

Подані скарги та ухвалені щодо них рішення публікуються на веб-сайтах Майданчиків і офіційному веб-порталі Уповноваженого органу.

Знакомство с ПриватМаркет

Что такое ПриватМаркет для частных лиц?

ПриватМаркет - это торговая интернет-площадка, где можно сравнить цены на любые товары, а также быстро и удобно покупать в магазинах-партнерах ПриватБанка, как в рассрочку, так и за полную стоимость.

Кто занимается политикой ценообразования на площадке ПриватМаркет?

Цены на товары устанавливают магазины-партнеры, которые размещают свои товары в нашем каталоге. Цены соответствуют прайс-листу магазина. По каждому товару в каталоге мы отображаем все цены, предоставленные нашими партнерами, и Вы можете выбрать самое выгодное предложение. Если Вы обнаружили существенное отличие цены или злоупотребление в ценовой политике магазина, можете оставить отзыв на сайте либо написать нам в чат или на почту info@privatmarket.ua, указав название магазина и добавив ссылку на товар. Мы обязательно свяжемся с представителем магазина и проведем работу по повышению лояльности магазина к клиентам.

Как обратиться в службу поддержки ПриватМаркета?

Если у Вас возникли вопросы, обращайтесь в службу поддержки ПриватМаркета – короткий номер 4050, чат или почта info@privatmarket.ua.

Покупки на ПриватМаркете. Оплата и доставка заказа.

Какие типы оплаты доступны при заказе на ПриватМаркете?

1. Оплата картой.

2. «Мгновенная рассрочка».

3. «Оплата частями».

Какие условия оформления “Оплаты частями”?

Доступны товары от 100 грн. Для оформления договора лимит по сервису “Оплата частями” должен быть не менее стоимости товара, а также на карте должны быть средства для внесения первого платежа. Комиссия за сервис “Оплата частями” для покупателя составляет 0,01%, при списании платежа в счет кредитных средств - взимается комиссия 4% от суммы платежа. При этом комиссия 4% не списывается при списании первого платежа по договору.

Почему не все товары доступны для покупки в “Оплату частями”?

ПриватМаркет - это интернет- площадка, на которой магазины выставляют свои товары. Не все товары в магазине-партнере можно купить по «Оплате частями», поэтому продавец может предложить вам воспользоваться «Мгновенной рассрочкой».

Какие условия оформления “Мгновенной рассрочки”?

Доступны товары от 100 грн. Для оформления договора лимит на покупки в рассрочку должен быть не менее стоимости товара, а также на карте должны быть средства для внесения первого платежа. Комиссия по сервису составляет 2,9% от суммы покупки при ежемесячном списании платежа по договору. Проверить сумму платежа и комиссии вы можете в Приват24 - Мои счета - Оплата частями. При списании платежа в счет кредитных средств - также взимается комиссия 4% от суммы платежа. При этом комиссия 4% не списывается при списании первого платежа по договору.

Можно ли оформить несколько товаров в одном договоре рассрочки?

Да, нужно сложить выбранные товары в корзину. При покупке нескольких одинаковых товаров будет оформлен общий договор рассрочки. При покупке нескольких разных товаров будут созданы отдельные договора.

Доставка

Какие способы доставки можно выбрать при заказе на ПриватМаркете?

1. Адресная доставка для крупногабаритных товаров.

2. Доставка в почтоматы ПриватБанка.

3. Доставка в отделение Новой Почты.

4. Доставка курьером службы Мист Экспресс.

Какая стоимость доставки в почтомат?

Для заказов в почтоматы ПриватБанка фиксированная стоимость - от 30 грн.

Какая стоимость доставки в отделение Новой почты?

Доставка рассчитывается по тарифам курьерской службы Новая почта.

Какая стоимость адресной доставки (Новая почта)?

Адресная доставка расчитывается по тарифам курьерской службы Новая почта. Подъем габаритного товара на этаж оплачивается отдельно курьеру.

Какая стоимость адресной доставки (Мист-Экспресс)?

Стоимость доставки от 100 грн. Подъем габаритного товара на этаж оплачивается отдельно курьеру.

Когда отправят мой заказ?

Дату отгрузки товара озвучивает оператор при подтверждении заказа. Эта дата также указана в информации о заказе, которая приходит в уведомлении. Проверить информацию вы всегда можете, войдя на сайт ПриватМаркета, в Кабинете клиента - Мои заказы.

Какой срок доставки товара?

Сроки доставки зависят от удаленности адреса получения и склада магазина-партнера, средний срок доставки каждого магазина вы всегда можете увидеть в карточке товара (напротив товарного предложения). Советуем обращать внимание на эти сроки при выборе. Можно рассчитать сроки для вашего типа доставки с помощью калькулятора курьерской службы, например сроки доставки Новая Почта или Мист-Экспресс

Отмена заказа

Как покупателю отменить заказ?

Если товар еще не отправлен, покупатель может самостоятельно отменить заказ в личном кабинете на сайте ПриватМаркета в разделе «Мои заказы».

Если товар уже был отправлен компанией, то покупатель не может отменить этот заказ в кабинете. Возможность появится в момент получения (отправить обратно).

В течение какого времени после отмены заказа деньги возвращаются покупателю на карту?

Если заказ был оформлен с оплатой в рассрочку, деньги возвращаются в течение суток. При оплате полной стоимости - возврат средств может занять до 2-3 рабочих дней.

Что делать, если пришло уведомление “Заказ отменен по причине: товара не оказалось в наличии”?

К сожалению, магазин-партнер не смог выполнить заказ. В этом случае, мы возвращаем вам сумму оплаты, а также подберем для вас похожие товары у других поставщиков.

Возврат товара

В каком случае можно вернуть товар?

Товар без признаков использования можно вернуть\обменять в течение 14 дней

Как сделать возврат товара?

Для возврата товара вам необходимо обратиться в магазин-партнер для согласования адреса отправки. После получения товара, магазин самостоятельно возвращает средства либо вы можете обратиться в нашу службу поддержки для решения вопросов по возврату средств.